Гарантія та сервіс
- Гарантія передбачає безкоштовне усунення дефекту, який виник з вини виробника протягом гарантійного терміну.
- Підтвердженням гарантії служить товарний чек або видаткова накладна, і гарантійний талон із зазначенням номера замовлення, найменування виробу, серійного номера, і терміну гарантії.
- Термін гарантії на продукцію залежить від сервісної політики виробника або імпортера.
- Тривалість гарантійного терміну на конкретний товар ви можете побачити на нашому сайті в картці цього товару.
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
- Для оформлення гарантійного звернення вам необхідно оформити заявку в телефонному режимі, в якій потрібно вказати номер замовлення і максимально докладно описати суть звернення.
- Залежно від вашого місцезнаходження і моделі товару ми запропонуємо найбільш простий і швидкий алгоритм передачі товару в Сервісний Центр
- Зверніть увагу, що послуги служби доставки з пересилання товарів для гарантійного обслуговування в обидві сторони сплачуються за рахунок магазину.
Як передати товар на сервісне обслуговування в магазин Compybara?
- Заповнити сервісну заявку яка йде в комплекті з товаром.
- Підготувати документи до передачі на сервісне обслуговування: товарний чек або видаткова накладна, гарантійний талон із зазначенням номера замовлення та сервісну заявку.
- Підготувати товар до передачі на сервісне обслуговування.
- Передати товар на сервісне обслуговування.
Це можна зробити: Надіславши перевізником Нова Пошта зі способом доставки "Склад-Склад" (відправлені з відділення до відділення).
Реквізити одержувача:
м. Луцьк, Волинської обл.
Нова пошта, відділення №20
Отримувач: ФОП Москвич Микола Володимирович
Телефон: +380955622324